![]() | |
WPF tasarımcı ve kodcuyu birbirinden ayırıyor |
Eski form uygulamaları pixel tabanlıydı ve kodlamasında GDI+ kütüphanesini kullanıyorduk. Bu da RAM ve CPU üzerine ekstra yük bindiriyordu. WPF ise vektörel tabanlı bir teknoloji olduğu için GDI+ yerine DirectX kütüphanesini kullanıyordu ve en önemlisi artık RAM ve CPU üzerindeki yükü alıp, işlemleri ekran kartının işlemcisine ve belleğine aktardı. Böylece uygulamalarımızın performansında gözle görülür bir artış sağlandı. (devamı için tıklayınız)
Bilge Adam Veritabanı ve Yazılım Danışmanı Orhan Atılgan'ın tasarım ve kodlamanın birbirinden tamamen ayrılmasını sağlayan Windows Presentation Foundation (WPF) teknolojisini tanıtan yazı dizisinin ilk makalesi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder